DLOPA

DLOPA

DLOPA

DLOPA

پک کراتین مو برزیلی گلد کراپلکس

سیاوش هادی فر | شنبه, ۲۳ شهریور ۱۳۹۸، ۰۴:۴۷ ب.ظ | ۰ نظر

نقد و بررسی : پک کراتین مو برزیلی گلد کراپلکس

کراتین یک پروتئین موجود در بدن است که در موی هرفرد وجود دارد. بسیاری از خانم‌ها بدلیل فر و وز بودن موهای خود به دنبال راهی برای صاف کردن آنها هستند. در سالن‌های آرایشی از موادی برای صاف کردن موهای وز استفاده می‌کنند و در اصطلاح به آن کراتینه مو گفته می‌شود.

پک کراتین مو برزیلی گلد کراپلکس KERAPLEX

کراتین موی برزیلی کراپلکس به دلیل خاصیت بالای احیاء و صافی مو دارای محبوبیتی بسیاری در بین افرادی که به دنبال محصولی مناسب برای ترمیم موهای خود هستند می‌باشد. پک این محصول دارای شامپو قبل کراتین مو، مواد کراتین موی برزیلی و شامپو مراقبت بعد از کراتین مو می‌باشد.

ویژگی و مشخصات پک کراتین مو برزیلی کراپلکس

  • شامپو قبل کراتین: برای پاک سازی عمیق مو قبل از انجام کراتین مو
  • 1000میل محلول کراتین برزیلی با خاصیت صافی 100 درصد و احیاء 90 درصد که باعث تقویت و ترمیم موهای خشک و آسیب دیده شده و از ایجاد موخوره و ریزش مو جلوگیری می‌کند.
  • شامپو آمینه برای مراقبت بعد از کراتین: شامپوهای حاوی سولفات و سدیم کلراید کراتین موهای شما را از بین می‌برد به همین دلیل شامپو حاوی آمینه می‌تواند مراقبت مناسب از موی شما را بعد از کراتین تضمین کند.
  • سیاوش هادی فر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی