DLOPA

DLOPA

DLOPA

DLOPA

پرایمر و سرم صورت مدل ROSE GOLD سفید فارسالی | FARSALI

سیاوش هادی فر | شنبه, ۲۳ شهریور ۱۳۹۸، ۰۴:۵۱ ب.ظ | ۰ نظر

پرایمر و سرم صورت مدل ROSE GOLD سفید فارسالی | FARSALI

روش پرایمر فارسالی، اکسیر جوانی و شاداب کننده پوست

برند فارسالی که یکی از پر طرفدارترین برندها در بین برندهای تولید کننده محصولات آرایشی است عمده محصولات خود را حول محور پرایمرها تولید می کند. پرایمر برای شادابی، جوانسازی و سلامت پوست لازم است. همچنین کمک شایانی به ماندگاری آرایش خواهد کرد.

فرمول کلی پرایمر فارسالی بر پایه روغن و مناسب برای پوست های خشک و حساس است. البته فرمولاسیون این پرایمر مقداری به سفتی پوست نیز کمک می کند بنابراین افرادی که مشکل شل شدن و یا افتادگی پوست دارند نیز می توانند از این محصول استفاده و پوست خود را ترمیم کنند.

از پرایمر رز گلد فارسالی برای موارد زیر اسفاده نمایید:

– ضد حساسیت

– براق شدن پوست

– نرمی و لطافت پوست

– حاوی ویتامین های E ،C و K

– ایجاد پوششی یکدست و سبک

– کاهش نواقص پوست به مرور زمان

 

پرایمرهای فارسالی به اکسیر جوانی معروفند:

این روغن زیبایی یک مرطوب کننده سبک با افزودنی هایی برای جلوگیری از پیری پوست است. طبق ادعای شرکت فارسالی، پرایمر Farsali Rose Gold حاوی ذرات نانو طلا و عصاره گل رز است. نانو ذره های طلای 24 که در فرمول این سرم وجود دارد به محض رسیدن به سطح پوست از طریق سلول های غشای پوستی جذب می شوند و در نهایت فعل و انفعالاتی ایجاد می شود که به درخشش پوست شما می انجامد.

پیش از این نیز گفته شد که فرمولاسیون این پرایمر بر پایه روغن است. اینجا فرصت مناسبی است تا این روغن را معرفی کنیم. روغن بکار رفته در این اکسیر جوانی برگرفته از عصاره دانه های غنچه گل رز است که سرشار از آنتی اکسیدان لیکوپن است که مانع از پیری زود رس می شود. علاوه بر آن بتا کاروتن موجود در این عصاره رادیکال های آزاد موجود را از بین می برد که باعث کاهش علائم پیری می گردد. درکنار همه موارد ذکر شده حضور ویتامین هایی همچون C و E با شرکت کردن در مسیر سنتز کلاژن به سفتی و افزایش خاصیت الاستیسیته ی پوست کمک زیادی می کنند

موارد دیگر برای کاربرد پرایمر:

آبرسانی برای لب ها (این محصول می تواند قبل از استفاده از رژ لب استفاده شود). روغن غنچه گل رز در حضور طلا، این اکسیر موثر را برای رفع خشکی لب بوجود آورده است. به ویژه هنگامی که با استفاده از رژ لب مایع/مات، ماندگاری بالایی تولید می کند.

ویژگی محصول:

نام : پرایمر

برند: فارسالی Farsali

فرمولاسیون: روغنی

کیفیت: عالی

کاربرد: زیر ساز آرایش، جوان کننده، شاداب کننده و…

نقد و بررسی : پرایمر و سرم صورت مدل ROSE GOLD سفید فارسالی | FARSALI

پرایمرها در انواع مختلف روغنی، ژلاتینی و کرمی بر پایه ی آب یا روغن های گیاهی تولید و به بازار ارائه شده اند. کاربرد مشترک تمام پرایمرها کمک به جذب بهتر کرم های آرایشی و در نهایت افزایش ماندگاری آرایش و کوچک کردن منافذ پوست است. البته پرایمرها کاربردهای دیگری نیز دارند که به تناسب مدل پرایمر، نوع پوست و سن افراد متفاوت خواهد بود.
دارای مجموعه ای کامل از انواع پرایمرها برای رفع خشکی پوست (پرایمر آرگان)، آبرسانی و کمک به سفت شدن و همچنین جلوگیری از افتادگی آن (پرایمر گلد و سیلور دکتر راشل)، برای کوچک کردن منافذ (پرایمر بنفیت) و همچنین پرایمری جهت مات کردن پوست های خیلی چرب (پرایمر دبالم) و بسیاری موارد دیگر است.
ما این بار پرایمری جدید به نام فارسالی که نوع دیگری از کارایی ها را در کنار آنچه که گفته شد دارد به شما معرفی کردیم. این پرایمر حاوی عصاره گل رز و آنتی اکسیدان است که توان جدیدی از خاصیت درمانی را برای پوست دارد. عصاره گل رز می تواند به عنوان یک تونر قوی به رفع آلودگی های سطحی پوست کمک کند. این خاصیت در کنار توان حفظ رطوبت با افزایش نرمی و لطافت پوست زیبایی دو چندانی را به شما هدیه می دهد.
یکی از مهم ترین دلایل پیری پوست، تخریب سلولی توسط رادیکال های آزاد است. رادیکال های آزاد که بسیار فعال هستند، به ساختار سلولی بدن حمله می کنند و آنها را از بین می برند. آنتی اکسیدان ها موادی هستند که اثر رادیکال های آزاد را از بین می برند و از عمل آنها در بدن جلوگیری می کنند.
این پرایمر دارای یک قطره چکان برای استفاده به صرفه تر تا آخرین قطره است. فرمولاسیون این پرایمر بر پایه آب است و علاوه بر آن دارای ذرات ریز اکلیلی است که منجر به درخشش زیبایی پوست و آرایش شما می شود.
آبرسانی برای لب ها (این محصول می تواند قبل از استفاده از رژ لب استفاده شود). روغن غنچه گل رز در حضور طلا، این اکسیر موثر را برای رفع خشکی لب بوجود آورده است. به ویژه هنگامی که با استفاده از رژ لب مایع/مات، ماندگاری بالایی تولید می کند. قبل از زدن رژ برای حفظ رطوبت لب ها استفاده می شود. رز صورتی الیکسیر به طور موثر لب هارا از خشک شدن هنگام استفاده از رژ لب های مایع محافظت می کند.

  • سیاوش هادی فر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی