DLOPA

DLOPA

DLOPA

DLOPA

کرم پودر میکاپ کاور درماکول شماره 213

سیاوش هادی فر | چهارشنبه, ۱ فروردين ۱۳۹۷، ۰۱:۱۶ ب.ظ | ۰ نظر

کرم پودر میکاپ کاور درماکول شماره ۲۲۱

 Dermacol Make Up Cover

-ضد حساسیت و ضد آب
-تست و تأیید شده توسط کلینیک های تخصصی پوست
-حاوی ۵۰درصد رنگدانه می باشد که پوششی کامل روی عیوب پوستی بوجود می آورد.
-قابل استفاده جهت پوشاندن تیرگیهای زیر چشم
-پوشانندگی کامل جوش ها و کبودیهای پس از عمل جراحی و تاتو
-قابل استفاده برای صورت و بدن به منظور یکنواخت کردن رنگ پوست

-توجه : این محصول از نظر تاثیر بروی پوست آزمایش شده است .

-درما کول محصولاتش را بروی حیوانات آزماش نمی کند.

-این محصول آرایشی از نظر کلینیکی تست شده ، فاقد مواد حساست زدای پوستی بوده و قدرت پوشش فوق العاده ای دارد .

demacol make-up cover یکی از نخستین محصولات آرایشی پوشاننده در بازار جهانی است . فرمول آن در filmstudio barrandov در پراگ برای استفاده در آرایش حرفه ای ساخته شد و سپش به hollywood فروخته شد .

فروشگاه اینترنتی داهاتو پیشتاز لوازم ارایشی

درماکول شماره ۲۲۱

معرفی کرم پودر میکاپ کاور درماکول – Dermacol Make Up Cover

کرم پودر میکاپ کاور درماکول دارای پوشانندگی بسیار بالایی بوده و مناسب برای هر گونه پوستی می باشد. این کرم پودر فاقد مواد نگهدارنده می باشد و قادر است همه عیوب و لکه های پوست را پوشش دهد. این کرم پودر از نظر پوشش دهی در نوع خود اولین در اروپا و دنیاست که مجوز آن به هالیوود فروخته شده است. این محصول بسیار مناسب برای گریم حرفه ای و عکاسی و فیلمبرداری مدلینگ ها و فستیوالها می باشد.

 

ویژگی نرم کنندگی پایدار منحصربفرد شامل ۵۰ درصد مواد رنگی، ناهمواری و لکه های رنگی پوست را می پوشاند ، پوست را صاف کرده و آن را نرم میکند و ظاهری مات به آن می دهد demacol make-up cover پوست را در مقابل اشعه ماورای بنفش (spf30) و همچنین صدمات ناشی از محیط بخوبی محافظت میکند .

می توان آن را روی صورت و تمام بدن برای اصلاح رنگ ، تیره و روشن کردن پوست ، یا برای آرایش های حرفه ای برای مثال عکاسی ، مدل و موقعیت های خاص استفاده کرد .

این محصول دارای پایداری طولانی است و توانایی پوشاندن عیب های جزئی و شدید ، تیرگی زیر چشم ، اثرات زخم ، لکه ها ، رنگدانه های ازبین رفته ، خالهای رنگی و آسیب های پوست را دارد. خستگی چهره و رنگ پریدگی آن را بهبود می بخشد و به آن ظاهری شاداب و رنگی تازه می دهد . بعنوان یک کرم پایه بکار برده میشود و می تواند با سایر محصولات آرایشی درماکول استفاده شود .

demacol make-up cover ضد آب بوده و از نظر حساسیت پوستی آزمایش شده است و برای هر نوع پوستی مناسب است .

درباره برند درماکول

کشور سازنده : جمهوری چک

محصولات اولیه آرایشی درماکول در استودیوی فیلم Barrandov در پراگ در سال ۱۹۶۰ تولید می شد و از آن زمان تحت مالکیت چک باقی مانده است. خیلی زود کارشناسان استودیوها با متخصصین پزشکی بهداسشتی پراگ همکاری کرده و از همان آغاز محصولات خود را تحت نظر پزشکان و متخصصین گریم فیلم و عکاسی تولید کرده و به موفقیت های بالایی دست یافتند. به همین دلیل یکی از برترین ها در نوع خود در اروپا و سراسر دنیا شناخته شد و مجوز آن در سال ۱۹۶۹ به هالیوود فروخته شد. افتخار این کمپانی است که گریم و زیبایی بسیاری از بازیگران هالیوود مدیون درماکول بوده است.

Dermacol نه تنها در اروپا بلکه در خاورمیانه و اوکراین و استرالیا و … موفقیتهای چشمگیری داشته است. محصولات درماکول مناسب برای انواع پوستها بوده و فارغ از سن و جنسیت می تواند عیوب و مشکلات پوستی را پوشش دهد


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی